Boeken zoeken: op titel, schrijver, ISBN of trefwoord:

Handboek online marketing, Petersen Patrick

Handboek online marketing
Draai afbeelding

Handboek online marketing

Bladzijden
432
ISBN13
9789491560286
Taal
Nederlands
Jaar
2013
Uitgave
Uitvoering
Paperback
Conditie
Prijs
€ 18,55
Verzending
Via PostNL incl. Track & Trace.
(meer info)
Beschrijving
 

Praktische lessen om een expert te worden

Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven en richt zich op Online Marketing 3.0 als ook de strategische diepte van de verschillende online middelen. Wegens succes inmiddels in derde druk!

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.
Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing.
Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.

Actie: u ontvangt 15% korting bij gelijktijdige bestelling van 3 of meer (verschillende) boeken!
18.55

Aanvullende informatie

HoofdtitelHandboek online marketing
OndertitelHOM3 praktische lessen om een expert te worden
Editie3
TaalNederlands
GeillustreerdJa
ProductvormPaperback / softback
Publicatiedatum01-2013