Boeken zoeken: op titel, schrijver, ISBN of trefwoord:

Marketing zakboek, Hoften R.M.H. van

Marketing zakboek
Draai afbeelding

Marketing zakboek

Uitgever
Bladzijden
588
ISBN
9062284159
ISBN13
9789062284153
Taal
Nederlands
Jaar
2002
Uitgave
Uitvoering
Gebonden met kunstlederen kaft en omslag
Conditie
Prijs
€ 43,75
Verzending
Via PostNL incl. Track & Trace.
(meer info)
Beschrijving
 

Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.

Inhoud
• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists

Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.

Actie: u ontvangt 15% korting bij gelijktijdige bestelling van 3 of meer (verschillende) boeken!
43.75

Aanvullende informatie

HoofdtitelMarketing Zakboek
Editie2
TaalNederlands
GeillustreerdNee
ProductvormHardback
Publicatiedatum11-2002
Oorspronkelijke nieuwprijs€ 105.47